Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze
in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een
bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt
waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u
verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding
bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt,
dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals
gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door
te mailen naar doosenproost@gmail.com

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk
om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese
Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u
vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

brouwpakketten GRATIS thuis bezorgd ----- betaal later met klarna ----- Vandaag besteld = morgen in huis